منتديات الفارس
مرحبا بالاعضاء

منتديات الفارس

صدق* محبة * صبر * نصر
 
الرئيسيةبحـثس .و .جالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» انا انثى
2012-01-04, 10:14 pm من طرف Admin

» اذا كنتي تريدين شعرا كثيفا
2012-01-04, 10:10 pm من طرف Admin

» كتب المنهاج الفلسطيني الجديد
2011-12-17, 10:32 am من طرف عيسى مسيمي

» شجرة تعليم الأطفال المحافظة على الصلاة ]
2011-10-27, 12:30 am من طرف Admin

» ورده حمراء لمن تهديهاااااا ....؟؟؟؟
2011-10-27, 12:30 am من طرف Admin

» طريقة عمل الكرواسون
2011-10-27, 12:29 am من طرف Admin

» المسبحة الفلسطينية
2011-10-27, 12:28 am من طرف Admin

» سجل حضورك اليومي بالصلاة على النبي محمد صلوات الله وسلامه عليه
2011-10-27, 12:23 am من طرف Admin

»  كتاب بدء الوحى
2011-10-27, 12:23 am من طرف Admin

» الواقع المر
2011-10-27, 12:19 am من طرف Admin

»  اكتب لنا كلمة تبقى لك ذكرى في المنتدى
2011-10-27, 12:17 am من طرف Admin

» أكثر من 200 من برامج الجوال ( جوال نوكيا )
2011-02-16, 12:37 am من طرف لي

» مهم لصاحب منتديات الفارس
2010-12-31, 8:27 pm من طرف assiya

» اريد تبادل اعلاني
2010-11-16, 12:24 pm من طرف زهرة الفل

» تبادل اعلاني
2010-10-29, 11:26 pm من طرف assiya

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 19 بتاريخ 2013-06-03, 5:58 pm

شاطر | 
 

 سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-07, 10:42 pm

السلام عليكم و رحمة الله

بصراحة هي الفكرة سهلة

كل واحد فينا يدخل و يكتب نكتة

و هيك بتكون عندنا مكتبة للنكت

في منتديات الفارس

و بهيك بنخفف عن بعضنا و نبتسم شوية

أتمنى تعجبكم فكرة الموضوع

و تشاركوا معي بنكتة



احترامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-09, 3:12 pm

واحد محشش بدوة يشتري علبة سجاير راح على البقالجي قلوة بتعرف انجليزي قلوة لا وبعد اسبوع من البحت على بقالجي يعرف انجليزي وجد واحد قلوة اعطيني بكت سجاير مارلبورو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-09, 3:13 pm

نذل اتصل على ( الأف أم ) يهدي اغنيه ( بابا فين ) لكل ايتام العالم.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسام ابو حمزة
مشرف
مشرف


عدد الرسائل : 12
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-14, 5:42 am

الفكرة حلوة

بقلك مرة واحد حكى لمرته انها اتصحي على الستة علشان يلحق الطيارة


و لما صحي اتطلع على الساعة لقاها عشره



قال لمرته ليش ما صحيتيني


قالتلوا :


اجيت اصحيك














لقيتك نايم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1264
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب/جامعي/علوم/فيزيا
المزاج : رايق بعد فنجان القهوة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-14, 8:54 am

في عجوز بتسبح في البحر لهي الدنيا رعدت قالت العجوز ها بدو الشباب يصورو فية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dodomams.yoo7.com
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-20, 6:31 pm

واحد راح يبي يشتري تذاكر، قال الموظف: تبي ذهاب وإياب والا ذهاب فقط؟

قال ذهاب واياب ...وهوطالع ..يضحك ويقول لعبت عليهم ابي اروح ولا انيب راجع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-26, 8:57 pm

أشترى رجل بخيل ثلاث برتقالات قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها ، قطع الثانية فوجدها متعفنة فرماها، فأطفأ النور وقطع الثالثة وأكلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-28, 3:18 am

قيل لجحا ماذا تفعل إذا نشب حريق في البحر
فأجاب جحا أنتظر حتى ينتهي الحريق واصطاد السمك المشوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-28, 11:03 pm

مرة واحد ابوه قالوا اذا رسبت بمادة قول محمد يسلم عليك واذا بمادتين قول محمدين يسلمون عليك راح الابن جاب النتيجة قال لوالده بابا امة محمد كلها تسلم عليك .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسائم البحر
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 931
العمر : 29
المزاج : رااايئة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-07-30, 6:46 am

هههههههههههههههههههههههه
كل النكت حلوة بس اكيد نكتتتي حتكون نكتة الموسم
يلا
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8

استنوا شوية ليش عصبتوا8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
ثواني بس8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
يا لهوي بتعرفوا
نسيت النكتة

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
معلش ارجعوا اطلعوا.
الي معوش مواصلات يطلب مني

هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-01, 9:42 am

مرة واحد متجوز عنده دولاب قافلة 20 سنة والمفتاح معاه هوه بس, مراته هتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب.

وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح.

مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه وبيضتين.

لما رجع سالته ايه حكاية البيضتين قالها بصراحه كنت كل ماخونك أحط بيضة في الدولاب

الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس مش مهم وسالته طب والعشرين الف جنيه

قالها كنت كل ماجمع كرتونه بيض ابيعها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-01, 8:26 pm

عجوز في محو الأمية.... سألتها المدرسة: أعطينا جملة فيها إدغام بغنة ؟ قالت: عمن يعميك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-01, 8:27 pm

واحد قصير...... اهله مايخلونه يدخن في البيت ؟؟؟ يخافون يحرق الفرشة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-01, 8:31 pm

شباب يدرسون في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ..... واحد منهم جلف قال : انا اعلمه .... راح للي مات ابوه ..... وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ..... قال الجلف : افلقني ان شفته مرة ثاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-02, 11:12 am

كيف يسعد الرجل إمرأة؟






على الرجل أن يكون
1



صديق
2



رفيق
3



حبيب
4



أخ
5



أب
6



سيد
7



رئيس
8



كهربائي
9



نجار
10



سباك
11



ميكانيكي
12



مصمم ديكور
13



صاحب أسلوب
14



طبيب نفسي
15



مبيد حشرات
16



طبيب معالج
17



مستمع
18



مرتب
19



يعشق النظافة
20



عاطفي
21



رياضي
22



دافئ
23



يقظ ومتنبه
24



أنيق
25



ذكي
26



مرح
27



مبدع
28



حساس
29



قوي
30



يتفهم
31



يتحمل
32



متعقل
33



طموح
34



ذو مقدرة ومؤهل
35



شجاع
36



مصمـِّم
37



صادق
38



يـُعتمد عليه
39



يمدحها بانتظام
40



يحب التسوق معها
41



محترم
42



غني جدا
43



لا يتسبب برفع ضغطها
44



لا ينظر لغيرها من النساء



كيف تسعد المرأة الرجل؟




1



بس تتركه في



حاله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-02, 11:15 am

صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على …...

أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة

ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء

فقال لجورج قرداحي: من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج: مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين.

حذف له إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج: يااااادي المصيبة بقى الجوابين اللي شاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي: ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --) وراحت الثلاثين ثانية ومالحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي: وهلا شو بدك تساوي

فجاوب: راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة J

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-16, 1:50 pm

محشش جابوه للقاضي قاله: لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدأ بحرف الألف حسيبك؟ قاله المسطول : اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-18, 5:39 pm

مره اتنين مساطيل مشين فلقوا واحد مرمى على الارض
فالمسطول الاول بيقول للمسطول التانى مش ده طارق قال له اه
قاله مش ده بيته قاله اه قاله
طب بينا نطلعه قاله ماشى
فالاول بيقول للتانى مش دى شقته قاله اه
قاله مش دى أوضته قاله اه قاله طيب ارمى
وبعدين نزلوا تانى فلقوه برده مرمى
فالاول قال للتانى مش ده طارق قاله اه
قاله مش احنا طلعنا قاله اه
قاله طب بينا نطلعه قال له بينا
فسالوا البواب مش ده طارق قال لهم اه
فخدوه معاهم البواب فقالوا مش دى شقته قالهم اه
مش دى أوضته قال لهم لا دى البالكون

lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-20, 6:33 am


من نوادر النحويين

مرض أحدهم مرضا أشرف منه على الموت

فقال له بنوه الذين التفوا حوله : هل ندعو لك أخانا فلان ،


قال: لا إنه أن جاء سيقتلني بالنحو والصرف


قالوا له : سنوصيه ألا يتكلم

فلما حضر ابنه قال يا أبتي والله ما شغلني عنك إلا صاحبي فلان .

فإنه دعاني بالأمس

فأهرس وأبصل

وأعدس واستبذج

وسكبج وطهبج

وأفرج ودجج

وأعدس و أمضر

ولوذج وافلوذج



فقال الأب : أبعدوا هذا الشقي عني فقد سبق ملك الموت إلى قبض روحي.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1264
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب/جامعي/علوم/فيزيا
المزاج : رايق بعد فنجان القهوة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-21, 7:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه


كل النكت كانت روعة بس نكتي حتكون الاروع

خدو بس ما تستعجلو

بقولو مرة واحد جبالي ( واحنا شو نعمل واحد ولا تنين هههههههه)
بطنو مغصو ( اوك بنقول احنا شو دخلنا بطنو مغصو ولا رأسو وجعتو )
راح ع طبيب (اخيراُ في جبالي بيفهم )
قلو الطبيب شو اكلت
قلو اكلت زي كل يوم بس اليوم كترتها شوية
قلو يعني كتير
قلو يعني بس مش كتير كتير
قلو الطبيب قلي
قلو ماشي اليوم لمني صحيت لقيت المرة بتخبز وعندها تنجرة الطبيخ اكلت وكترت شوية
قلو الطبيب قديش يعني
قلو اكلت من الطبيخ صحن صحنين قول تلاتة
قلو الطبيب وخبز
قلو اكلت ارغيف ارغفين قول تلاتة
ققلو الطبيب وبس
قال لا حليت بشوية فواكه
قلو الطبيب كترت
قلو شوية
قلو الطبيب قديش يعني
قال رحت ع كرم العنب اكلت قطف قطفين قول تلاتة
قلو الطبيب بس
قال الجبالي لا
قلو وشو كمان
قال الجبالي ميلت ع بستان التين اكلت كيلو تنين قول تلاتة
وبعدين ميلت ع شجرة المانجة اكلت كيلو تنين قول تلاتة
وأخر شي رحت ع شجرة الصبر واكلت صطل صطلين قول تلاتة
قال الطبيب

هيني كتبتلك شربة شربتين قول تلاتة


قلو الجبالي يا دكدور بموت




قال الطبيب

























خرة خرين قول تلاتة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههه
هههههه
ههه

___________________________



https://nsm01.casimages.com/img/2009/01/03/090103020439505742946001.gif


مع تحيات ادمن مدير منتديات الفارس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dodomams.yoo7.com
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-23, 12:21 am


قال أحدهم مررت بقوم قد اجتمعوا على رجل يضربونه ،

فقلت لرجل يجيد ضربه : ما حال هذا ؟

قال : و الله ما ادري حاله ،

و لكني رأيتهم يضربونه ، فضربته معهم طلبا للثواب .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-23, 8:34 am

شوهد مؤذن يؤذن ، و هو يتلو من ورقة في يده

فقيل له : أما تحفظ الأذان ؟


فقال : سلو القاضي

فذهبوا للقاضي

فقالوا : السلام عليكم

فأخرج القاضي دفترا و تصفحه ثم قال : و عليكم السلام .


lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-27, 12:23 am

من نوادر الفقهاء

سكن أحد الفقهاء في بيت سقفه يقرقع
فلما جاء صاحب البيت ليطلب الأجرة قال له :
أصلح سقف البيت فإنه يقرقع
قال له لا عليك إنه يسبح لله تعالى
قال : أخشى أن تدركه رقة فيسجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-28, 11:54 pm


محشش دخل الصيدليه قال للرجل: عندك شريط بندول

قال الصيدلي: ايه عندي

قال المحشش: حطه خلينا نسمعه!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-08-29, 8:49 pm


سعودي سحب من صراف في القاهرة 5 الاف جنيه و طلب على العملية إيصال ...

طلع الايصال و مكتوب عليه ' إيه الحلاوة دي يا باشا '

ربنا يزيدك من نعيمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-07, 6:27 am


محشش دخل الصيدليه قال للرجل: عندك شريط بندول

قال الصيدلي: ايه عندي

قال المحشش: حطه خلينا نسمعه ! ! ! !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-07, 5:45 pm

سعودي سحب من صراف في القاهرة 5 الاف جنيه و طلب على العملية إيصال ...

طلع الايصال و مكتوب عليه

' إيه الحلاوة دي يا باشا '
ربنا يزيدك من نعيمه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-07, 10:49 pm

واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه
فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....
طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة
فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-07, 11:35 pm



واحد بلديتنا قال لمراته نكتة

وبعد ما خلص النكتة قالتله مراته هى هى هى بايخة

فقلها هى هى هى إنتي طالق


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-08, 7:13 am


وحدة عاوزة زوجها يحبها من أول ليله

قالتله إسكت . . . مش أنا حامل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-10, 2:25 pm

مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش،

قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-10, 3:22 pm



سؤال بسيط ............



هل مياة المطر نظيفة أم أنهاا تلوث بيئتنا النظيفة ....؟!!!


هل المياة متوفرة بكثرة أم أن القارات بدأت في التصحر وقلة المياة ؟!!!!!!!!!



لن أطيل عليكم ابخليكم مع الصورة ؟


شوفوااااااااااا أصووووووووووول النظاااااااافة




هل هو غباء ام لعب وتسلية ام زيادة الخير خيرين


ماأدري اشوف رايكم ياحلووووووووووين


انتظر
ردودكم ياحلوين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-12, 11:53 pm

هههههههههههههههههههههه

صورة مضحة بالفعل إنو راجل نكتة


هادي الصورة بتذكرني بنكتة

بقلك في مرة أمير قال للخادم لماذا لم تسقي الحديقة كما أمرتك

فأجاب الخادم :- ولكنها تمطر يا سيدي

فقال له سيده :- هاذا ليس بعذر بإمكانك إستخدام المظلة وسقي الحديقة



عدل سابقا من قبل الفايروس في 2008-09-17, 8:22 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-13, 12:22 am



في مرة واحد فتح محل أنابيب غاز

فحب يعمل دعاية فراح مفجر إسطوانتين في وسط البلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-16, 5:44 am

مرة واحد بيتحدى زميله فقاله يابني ده انا اللي بهز الناس كلها ومتتهزليش شعرة رد عليه زميله وقاله اكيد انت اللي كنت بتطبل فى الفرح ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-16, 5:48 am

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-20, 10:14 pm

مره اثنين بلدياتنا راحوا امريكا فلقوا أتوبيس بدورين فقال الاول للثانى ..

نركب فوق يا ولد

فقال له الثانى يا غبى فوق ما فيش سواق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-09-23, 11:52 pm

إجتموا ثلاثة من وجهاء البلد ليحلوا مشكلة كبيرة

وكانت هادي المشكلة عبارة عن حفرة عميقة في وسط البلد

وبدا الأول وقال :- أنا بقترح إنو نجيب إسعاف ونحطه بجانب الجورة وكل ما يقع حد يوخذه الإسعاف على المستشفى.

نط الثاني وقال :- طيب بلكن وقعوا إثنين . . . . أنا بقترح إنو نحط ِإسعافين إثنين.

نط الثالث وقال :- لالالالالالالالالالا ياعمي ما بنفع هاد كلام فاضي

أنا بقترح إنو نطم الجورة

VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV

ونفحر وحدة جنب المستشفى.




وأنا عن نفسي بقترح إنو التلاتة بدهم مستشفى هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amera99
عضو فعال
عضو فعال


عدد الرسائل : 138
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-10-05, 2:10 pm

صعيدى راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاة خلع عصاية
الفتيس
سالة لية خلعتها
قلة شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك علشان متتعبش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-10-16, 2:53 pm

واحد بلديتنا قال لمراته نكتة

وبعد ما خلص النكتة قالتله مراته هى هى هى بايخة

فقلها هى هى هى إنتي طالق

___________________________



https://nsm01.casimages.com/img/2009/01/03/090103020439505742946001.gif


تحياتي ابراهيم _202
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2008-10-19, 1:37 pm

ولد بيسأل ابوة هو صحيح يا بابا مرايا الحب عمياء رد الاب بص لامك وانت تعرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
assiya
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1103
العمر : 39
العمل/الترفيه : معلمة
المزاج : مرتاحة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-06-17, 9:32 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-08, 12:52 pm

فيه بدوي جاه توم حلف على الدكتور ياخذ واحد منهم

___________________________



https://nsm01.casimages.com/img/2009/01/03/090103020439505742946001.gif


تحياتي ابراهيم _202
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-08, 12:53 pm

مره بيعدمون قروي سألوه وش أمنيتك الأخيره قال لهم يا
رجال ما بيننا و بينكم شي و خلوها مستوره و ما قصرتوا،،،

يوم لفوا عليه الحبل و جو يشدونه قام يصارخ و ينادي
لحظااااااااااه قاموا وقفوا و قالوا له خير وش تبي قال :
ياخي بغيت تذبحني .

___________________________



https://nsm01.casimages.com/img/2009/01/03/090103020439505742946001.gif


تحياتي ابراهيم _202
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
assiya
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1103
العمر : 39
العمل/الترفيه : معلمة
المزاج : مرتاحة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-09, 6:29 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
assiya
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1103
العمر : 39
العمل/الترفيه : معلمة
المزاج : مرتاحة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-09, 6:32 pm

مرة واحد حب يتزوج فقال لولدته انا عايز

وحدة بيضة وطويلة وشغالة

قالتله طيب بسيطة خدلك الثلاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم_202
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد الرسائل : 1442
العمر : 37
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-10, 9:00 am

هههههههههههههههههه

حاوة كتير


مرة واحد زهقان من نفسه جدا فقرر انه يتمشي علي البحر وهو بيتمشي لقي زجاجه ففتحها راح طلعله عفريت قاله شوبيك لوبيك تطلب ايه قاله ابوس ايدك انا خاطب ليا 5 سنين وعاوز اتجوز ومش لاقي شقه عاوز شقه راح العفريت ضاربه بالقلم وقاله هو لو انا كنت لاقي شقه كنت نمت في زجاجه يا حمار

___________________________



https://nsm01.casimages.com/img/2009/01/03/090103020439505742946001.gif


تحياتي ابراهيم _202
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
assiya
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1103
العمر : 39
العمل/الترفيه : معلمة
المزاج : مرتاحة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-09-19, 2:03 pm



هههههههههه قديمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
النسر الجريح
مراقب
مراقب
avatar

عدد الرسائل : 448
العمر : 26
العمل/الترفيه : الحمد لله ولا شي
المزاج : رايق بعد فنجان القهوة
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-12-02, 11:58 pm

والله شي حلوو كتير اله يعطيكم العافية




هاد بيقولك
58
87
87







































ولا اقلك بعدين



ه
ه
ه
ه
ه
ه
ه
ه
هه
ه سامحوني النسر الجريح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dodomams.yoo7.com
فارس الليل
عضو برنزي
عضو برنزي
avatar

عدد الرسائل : 216
العمر : 25
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............   2009-12-03, 1:16 pm

واحد اعمى تزوج واحدة عمياء خلفوا واحد عموا من كتر ما حسسوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سجل حضورك اليومي بالقسم بنكتة .............
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الفارس :: منتدي الفرفشة :: الطرائف والنوادر-
انتقل الى: